Argumentation

Jag tror att Tomas är lite tjurig på mig, minsann. Jag tror att han tycker att jag är en stökig människa just nu, men hey, vad fan kräver han?? Vi bor i en två och har grymt några garderober...

Tomas: Åsa!! Du tycker inte att du ska ta hand om din klädhög i fåtöljen i sovrummet typ nu?? Eller klädhögen på golvet på toaletten? Det går ju fan inte att komma fram här snart.

Jag: Vaa?? Varför?? Jag tycker att de ligger bra där!! Och förresten, det är inte mitt fel att vi bor i världens minsta lägenhet utan några som helst garderober att förvara sina kläder i!!!!

Tomas: Så liten är den faktiskt inte! Jag tycker gott att du kan plocka upp nu!

Jag: Nä jag vill faktiskt inte!!

Tomas: Nu gör du det!!

Jag: Nej!

Tomas: Jo! Det ser förjävligt ut!!

Jag: Näe!! Nu tänker jag inte prata med dig mer. Dummo!!


OCh här är vi nu, jag med en klädhög stor som Kebnekajse liggandes i fåtöljen och Tomas tjurandes för att jag inte orkar fixa i ordning. Känner att jag kanske ändå borde ta tag i den, men jag tänker INTE göra det just nu, när Tomas har påpekat det, utan nu måste jag vänta ett par dagar. Jag kan inte låta det verka som att jag faktiskt lyssnade på vad han sa och att jag åxå tycker att det ser lite lite lite stökigt ut i sovrummet.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0