Bastoppar och Betty

Nyss hemkommen från fika med bästa Natalie! Alltid så trevligt att ses och skvallra lite! Blev även lite nya inköp. Bland annat en bastopp i svart och en scarf i rosa färger. Vart tar alla bastoppar vägen egentligen?? Helt plötsligt är de bara borta när man ska ha dem, eller är de urtvättade och helt har tappat formen. Därför slog jag till på en svart topp med liten puffärm.

               

(eftersom jag har nyss har lärt mig hur man lägger in bilder i datorn från digikameran så plågar jag er med lite bilder. Ja, det ÄR sant att jag inte har kunnat det förrän nu. Har inte funnits nån anledning, Tomas har skött den uppgiften utmärkt. Fast nu börjar jag tycka att det är lite roligare att fota och då kände jag att det var dax...)

Btw.. Idag är min bästa TV-dag. Eftersom jag har utropat mig själv som TV-junkien nummer ett så är det självklart att jag är helt överlycklig när både Ugly Betty och Desperate Housewives går samma dag!!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Mina toppar och linnen försvinner också (eller så kanske de ligger i tvätten jämt), skitirriterande! Mamma har lärt mig att man ska köpa, säg en t- shirt, testa den och om man är nöjd med formen och kvaliteten ska man köpa på sig fler på en gång. Då hinner de inte ta bort de från marknaden.
Skiiiiitasnygg scarf, den kommer piffa upp vad som helst!! Så himla söt, jag vill också ha en sån fin rosa sak!!!
Kramar till dig!

2007-05-08 @ 21:37:11
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja jag håller absolut med! Det är lika bra att köpa flera på en gång!! Scarfen är från HM kostade endast 59 kr. Ett riktigt fynd alltså! Kram till dig!

2007-05-09 @ 08:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0