Bree på smällen

                                      image159
                                                  Bree

Alltså, det finns en grej som jag har stört mig på ett tag. Faktiskt ett par veckor nu. Det hela handlar om när jag kollar på Desperate Housewives (som jag följer slaviskt). Alltså jag stör mig på att "Bree" bar filmas från brösten och uppåt hela tiden. Jag vet att det beror på att avsnitten spelades in då hon var gravid med sina tvillingar (för det var väl tvillingar hon fick). Och jag vet att det skulle sett konstigt ut om "Bree" dykt upp med gravidmage bara sådär. Men det hjälps inte. Jag stör ihjäl mig på detta. Nästan så att jag inte klarar av att titta. Och då är det illa...

                                        image160
                                              Marcia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0