Dagens uppmuntran

För att trösta min söndriga själ åkte jag in till stan en sväng (var tvungen att fixa vin till kvällens vinlotteri med vänner). Tänkte att det skulle muntra upp mig. Har egentligen inte tänkt att gå på lotteriet ikväll, men vad fan, jag kan inte bara sitta hemma och deppa som en annan idiot. Hittade i alla fall en topp och en scarf och ett armband i stan så nu mår jag MYCKET bättre. (Ja, det funkar för mig! Att handla när jag är ledsen alltså!)

Som sagt ska iväg till vinlotteriet snart. Ska faktiskt bli roligt. Hoppas på vinst även ikväll. Och i morgon ska mitt deppiga humör vara så gott som bortblåst!!!


(Psst, mitt paket från Buzzador med allt "nyttigt" godis har kommit. Jag lovar att återkomma med betyg på snasket, så att ni vet vilka ni ska köpa sen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0