Dokumentation

Valborg igår! Trevligt så att det förslår!! (haha.. ett litet rim, jag är typ världens sämsta människa på att rimma. Min mamma är typ världens bästa, hon rimmar alltid på födelsedagskort och liknande!!) I alla fall, vi hade jättemysigt! Kompis Jennys nya var en riktig hit! Vilken superkille. Håll hårt i honom J! Mycket grill och många glada skratt. Spelade TP 80-talet as always och vi brukar vara superkassa. Var ju inte så gammal på åttitalet. Hur fasen ska jag veta vem som var statsminister i Norge 1985. Finns typ bara ett alternativ - Gro Harlem Bruntland.... Och om man inte vet svaret på frågan kan man alltid svara Jan Gillou. Det blir alltid rätt nån gång!!

Idag kom Jennny och hennes nya förbi på fika och lucköpping. Inte för att det blev så hårt igår. Jag var till och med nykter och körde. Men det är alltid vissa saker som ändå måste gås igenom. Och det har avhandlats idag!!!

Snart bär det av på födelsedagsfirande! Det är farmor som fyller år! Middag med släkten! Grattis i förskott på födelsedagen, farmor (som fyller år i morgon)

 
                                               image61 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0