Fixiga jag

Åhå.. Jag är allt en fixig kvinna! Äntligen har jag lyckats med att få dit en sån där kalenderruta i min blogg. Det har tagit mig många timmar att fixa. (tack för att du tog dig tid att hjälpa mig, Jennie!). Antagligen är jag lite trög...Fick till och med maila iväg ett mail till hjälpsupporten för att höra varför inte just JAG hade nån sån dära kalender i min blogg. Men men, nu har jag den i alla fall. Och på köpet lyckades jag (tyvärr) att fixa till så att raden längst ner i varje inlägg med datum, tid och kommentarer och så blev i ungefär elefantstorlek. Fråga mig inte hur. Och nu vågar jag absolut inte ändra tillbaka för tänk om min älskade lilla kalenderruta offras på grund av det. Hemska tanke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0