Förföljd av damernas

                                         image122

Jag är förföljd av utskick från Damernas värld. Det är inte första gången jag får erbjudande om att prenumerera på samma tidning som min mamma. Den här gången gäller erbjudandet 3 nummer för 49:-* och då får man en neccesär, ett solpuder och en mascara från Face Stockholm. Dessutom får man köpa ett läppglans i en superfin färg från Face för endast 29:- Shit, varför måste de ha så bra premier för? Eftersom jag är en succer på läppglans så känns det som att jag skulle kunna falla för erbjudandet bara för det.. Herregud. Varför måste de skicka sånt här till mig för! Nu kommer jag att få dras med en tidning som jag inte ens tycker är särskilt bra bara för att jag vill ha ett läppglans från Face för en billig penning. Och sen när mina premier kommer så kommer det jag ska få att vara slut så då kommer jag att få nån ful strandväska och ett skärp som var modernt 1996 istället.... Det är alltid så...

Kan det vara så att Damernas Värld tycker att jag börjar komma upp i den åldern som ska prenumerera på deras tidning och det är därför som de skickar detta till mig. Hallå! Jag håller väl inte på att bli gammal??




*plus porto 29:50

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag går med på allt för att man får en present, så här sitter jag med berg av prenumerationsräkningar och fula plastpresenter. Och tråkiga tidningar. Jag tror att jag skulle kunna räknas till de lättsinniga. Så, mitt råd till dig är; stå emot kvinna!!!
Stärkande kramar!

2007-05-22 @ 12:57:39
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Tack! Jag tror faktiskt att jag ska ta ditt råd och dtå emot. Jag antar att det ändå inte kommer att vara grejerna från Face som dyker ner i mitt brevinkast om jag tar prenumerationen, utan några andra fula grejer istället. Kram till dig!

2007-05-22 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0