Försvunna tomtar

Idag har jag jobbat. Det betyder att jag har irriterat mig på IDIOTISKA kunder. Jag har kommit på att jag nog inte passar att jobba i affär. Tur att det bara är tillfälligt! (6 år snart...) Hoppas verkligen på ett lärarjobb så att jag slipper deala med sura och tråkiga människor! (för det behöver man verkligen inte göra som lärare där får man bara ta hand om tjuriga elever!) Jag kan fan inte rå för att en hel pall full med (fula) trädgårdstomtar har kommit bort. Och ja, jag vet att de var med i senaste utskicket men vad fan ska jag göra? Ge mig ut och leta efter tomtarna?? Förresten? Vem vill ens ha en ful trädgårdstomte i sin trädgård? Men det får jag INTE säga högt eftersom chefen har sagt att det viktigste är att sälja, oavsett om man gillar grejerna själv eller inte!!

Ikväll bär det av på kalas. Morfar ska firas. Han har fyllt 75 år i veckan så det blir släktkalas i kväll! Tomas verkligen älskar att umgås med min släkt (särskilt på lördagskvällar) så han ser jättemycket fram emot att få följa med!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hälsa familjen så gott från mig!!!
Trädgårdstomtar är kanske bland d fulaste som finns! ICK! Man ska va glad om man förlorar en sådan (elr flera) tycker dom e otäcka. dessutom hävdar jag bestämt att tomtar endast bör finnas ett par veckor där omkring jul å resten av året befinna sig i verkstaden å snickra å sy ihop julisar till nästkommande år. Tomtar är ingen året-runt-trädgårds-asessoar! pasta!
kram kram=)

2007-05-19 @ 16:33:34
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Instämmer. Har aldrig riktigt förstått mig på folk som sätter tomtar i trädgården (eller annat fult pynt för den delen heller)! Lovar att jag ska hälsa!! Ha en fin lördagkväll! Kram kram

2007-05-19 @ 16:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0