Gammalt bröllopsfoto

Godmorgon i solen! (ja alltså här skiner solen, jag vet inte hur det ser ut i resten av världen). Idag har jag några smågrejer som jag bara måste fixa. Därför har jag tvingat Tomas att låna ut bilen till mig. Jag måste nämligen sticka hem till mamma och pappa och se om jag kan hitta deras gamla bröllopsfoto nånstans. De har snart "jämn" bröllopsdag, och jag har bestämt mig för att sätta in ett foto på dem i den lokala morgontidningen. Haha.. Det förväntar de sig verkligen inte, så det ska bli roligt att höra när pappa sätter frukostmackan i halsen för att han får se en bild på sig själv i tidningen taget TIDIGT åttiotal när pappa still had a mustach. Måste fixa detta foto idag för jag vet med säkerhet att mamma och pappa inte är hemma. De är i Tyskland för att införskaffa lite dricka till min examen och min födelsedag som är snart.

Sen hoppas jag att jag i eftermiddag får vara barnvakt åt min lilla älsklingsvän. Förhoppningsvis ska hans pappa hjälpa Tomas att lägga i båten och då har jag erbjudit mig att ställa upp som barnvakt. Hoppas att det blir av. Det var så länge sen vi sågs.


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS till din orförandepost! Jag var en osynlig människa igår på bloggen, därför jag inte skrivit något tidigare. Det där kommer du att fixa fint! Toppentoppen! Jag känner också att min necessär är i ett stakt behov av en uppdatering. Det måste fixas den här månaden!
Kramkram!

2007-05-25 @ 10:50:38
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

2007-05-25 @ 13:31:49
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Åsa

Åhh! Tackar! Ja det känns än så länge helt okej. Ett litet tips! Kolla in på Makeupstore, de har fått in jättemycket fina grejer!! Soliga kramar

2007-05-25 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0