GE MIG!

Åhh.. Känner just nu att jag har big cravings efter dessa fyra saker. Nästan så att jag börjar gråta om jag inte får dem. 

       1  2  1 2

Samtliga smycken kommer från Leshop. Armband nr 1 kostar 1499:- (1349:- för medl) armband nr 2 kostar 1550:- (1395:- för medl) halsband nr 1 kostar 249:- (225:- för medl) och halsband nr 2 kostar 249:- (225:- för medl).

Tyvärr är min lilla studentkassa inte den mest pengarikaste just nu, därför ser det ganska mörkt ut för mig när det gäller att lägga vantarna på nått av armbanden. Inte har jag hunnit med att jobba så mycket heller, så det känns som att det fortsättningsvis åxå kommer att vara ganska mörkt på cash-fronten. Men vaddå, en flicka kan väl få drömma?? Dessutom fyller jag snart år + tar examen så tillfällen finnes att ge mig något av följande i present....

(bilder från www.leshop.se)

Kommentarer
Postat av: jennie

Me want also!!! Och jag grinar också jäkligt lätt om jag inte får vad jag vill ha...

2007-05-09 @ 20:16:48
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja i tron om att man ska få många fina saker om man börjar gråta så är det ett jättebra altrenativ för mig. Tyvärr brukar jag inte få saker, även om jag brister ut i tårar....

2007-05-10 @ 13:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0