Goda godisar

Häromdagen kom mitt Buzzadorpaket med allt godis. Shit pommes frites vad jag har bjudit runt på godis. Hade med mig till vinlotteriet igår med så att alla flickorna fick smaka och säga vad de tycker. Som jag har skrivit innan är det 30 % mindre socker i godisarna och de har inte tillsatt nått annat trams för att få dem söta. Dessutom är det mindre färgämnen i och de har istället använt naturliga färgämnen! Här är mina betyg på godisarna:

Truly Black Swwet and Salty: Lite för mesig salt smak för mig, jag hade velat ha mera salmiak!! Betyg: ÅÅÅ

Truly juicy Berries in Love: Smakar som dom där andra hallongodisarna som finns från Malaco. Kunde de inte kommit på nått nytt? Betyg: ÅÅ

Truly Juicy Fruits for two: Supergod mix. Nya smaker som inte funnits innan. (Isf har inte jag hittat dem..) Möjligtvis lite konstig konsistens, men hey, smaken väger upp!! Betyg: ÅÅÅÅ

Truly Juicy Exotic Affair
: Åxå mycket goda och en ny mix som inte funnits innan. En hit. Inte så söta heller och det är verkligen ett plus! Betyg: ÅÅÅÅ

Truly Smoothy: Jag har aldrig gillat de där spinners som har funnits innan, och dessa är i samma stil. Möjligtvis en smak av sommar. Men nej, de faller inte mig i smaken.. Betyg: Å-



                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0