I går

            
Gårdagskvällen! Det blev en riktigt rolig kväll trots att vi inte var så många. (tre). Men idag är det värre. Lite för mycket dricka och lite för många blickar ner i askkoppen så kan man säga att jag mår som jag förtjänar. Hade tänkt att jag skulle göra skitmånga saker idag, men det ser inte ut som att nått alls kommer att bli av, förutom att ligga i soffan och slappa... Gårdagskvällen i några punkter:

♥ Gladast var Camilla som fick en utekväll med sina vänner!

♥ Kvällens lilla modemiss råkade bli min gröna klänning som visade sig vara ganska genomskinlig. Med en vit behå hade jag blivit självlysande i UV-ljuset, så jag valde en svart, vilket gjorde att det såg lite porrigt ut, men vad fan, igår liksom struntade jag i det...

♥ Kvällens motto: Take a dance and then you can chanse. (Gud vilken fånig grej tänker ni, men det kommer av att vi satt och rotade igenom gamla brev från högstadiet/gymnasiet och i ett av breven hade Jenny skrivit så till mig.. Har inte en aning varför, men igår var det riktigt kul.......)

♥ Igår blev det mycket vitt vin. Japp. Vitt vin var helt klart kvällens dricka!

♥ Mest spelade låtar igår var Dancing with myself och Wild one med Billy Idol. (fråga inte varför, jag har inte en aning..)

Sötast: Nya sångaren i Barbados som uppträdde på 80-talskvällen igår. Gud vilket litet lammkött. Han kan inte vara en dag över 20.. Men söt är han. Som en liten sockerbit!!

♥ Stället vi var på igår har väldigt blandade åldrar. Detta gör att man kan få sig ett riktigt gott skratt när man ser damer i sina bästa år försöka rocka loss på dansgolvet. Jeez.... det är verkligen elakt att skatta åt dem, men ibland kan man bara inte låta bli. 

Aja.. Det var roligt igår alla fall. Och just nu funderar jag på om jag ska ta och rycka upp mig lite.. Typ ta en dusch eller nått....


           

Kommentarer
Postat av: jennie

Roligt alltså!! Det är ju så det är, saker som är helt stört tråkiga är helt fantastiskt roliga och skojiga i ens egna lilla sällskap. Och efter några (ganska många) glas vin är man ju helt enkelt roligast i hela världen (och snyggast)!!
Det var fint med den gröna klänningen/ tunikan och det är ju superfjortisläckert att visa behån, en riktig hit alltså (om man förtränger att man är gammal så är man inte det. Typ)!! ;-)
Som sagt, roligt alltså!! Bakiskramar!!

2007-05-06 @ 14:49:32
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: SARA

Tävling på G i min blogg. Fina priser :)

2007-05-06 @ 15:01:39
URL: http://saraakarlsson.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja visst är det så!! Jag håller med. Och jag kände mig lite fjortisaktig igår när min behå lyste igenom, men det är idag jag har mest ångest igår gjorde det liksom ingenting!! Kram

2007-05-06 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0