Jag, dålig förlorare? Näe det tror jag väl inte........

Idag är jag trött. Tomas och jag satt uppe och spelade kort igår kväll. Det var superlänge sen sist. (eller förresten, jag tror aldrig att det har hänt innan faktiskt!) Det var jättemysigt........... Tyvärr vann jag bara typ en gång av tio, så då blev jag jättesur och kastade alla korten på Tomas eftersom jag är världens sämsta förlorare alla kategorier. Det har jag efter min far. Vi kan absolut inte vara på samma lag om vi skulle förlora. Men vi kan helst inte vara på olika lag heller för i så fall retar den som vinner den andra tills den blir ännu surare och stormar iväg. (Okej, det kanske är mest jag som stormar, men pappa blir grymt sur fall han förlorar i spel!!) Jag tycker att när man vet att nån är så dålig förlorare kan man faktiskt låta den personen vinna så att det blir frid och fröjd. Man behöver inte sitta där med världens flin och tycka att man är världsbäst för att man har tagit hem några kortspel. Så det så!

Ikväll är Tomas och jag bjudna på grill till ett par vänner. Dit kommer även ett par kompisar som flyttade till Lund för ett tag sen. Har inte träffat dem sen innan jul, så det ska bli grymt kul att ses. Vi ska även fira en av tjejerna som fyller år snart, så jag måste sticka iväg och inhandla en blomma nu. 

                                                    Cherrio my little friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0