Jag, ett geni? Näe tyvärr inte...

Hejhopp! Är hemma en snabbis på lunch. Skitskönt att kunna sticka hem och käka nått. Fatta vad mycket pengar jag sparar som jag kan slösa bort på massa andra roliga grejer istället för luncher och sallader ute på stan. Jippie. Är lite glad för det faktiskt...

Som sagt, har suttit och "skrivit" på förmiddagen. Jag har typ skrivit tre rader och sen lagt ett skitsvårt pussel som Jonas hade fått i nån tidning. Geni-pussel hette det. Jag fuskade och kollade på facit för att få ihop det, och då gick det skitfort. Vem har någonsin sagt att jag skulle vara ett geni??!?

Nu måste jag hoppa ur mina mjukiskläder och ta på mig nått finare, för i eftermiddag (när vi har skrivit klart för idag) ska jag nämligen fika med kompis Natalie. Åhh..ska bli så trevligt!! Känner dessutom att jag måste komma ut en runda och vad kan då vara bättre än att fika med en vän? Näe just det! Inte så mycket!

Cheerio my little friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0