Jobb, jobb, jobb (och inget att ha på sig)

Idag har jag jobbat (nästan) hela dagen. Det var inte så mycket folk idag. Kan bero på att det har varit/är fortfarande skitfint väder idag! Och så har jag fått stå inne och jobba. Men men, that´s life.

Har i alla fall hunnit med en liten shoppingtur. Måste MÅSTE hitta nått att ha på mig på fredag då jag tar examen. Annars får jag gå naken in i kyrkan, och det blir nog ingen hit precis. Tyvärr hittade jag inget idag att ha på mig tills dess men jag fann några andra saker som fick följa med hem istället.  Varför blir det alltid då? Varför råkar jag handla nått som jag inte borde.......

                              
 
Klänningen kommer från Lindex (som förövrigt har satt igång sin nätshop på allvar nu!!) och kostar 199:- Dessutom hade jag en rabattcheck med 20 % så den blev riktigt billig. Lackballerinorna är av märket Hotspot och kostade 299:- Riktigt classy av mig att ta bort prislappen i skorna innan jag fotade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0