Kära mor

I morgon är det Mors dag och det ska firas ordentligt för min mamma är typ den snällaste jag känner. Hon finns alltid där för mig och ställer upp när jag behöver henne! Jag kände att jag är så trött på att ge en blomma eller så, så i år har jag fixat en egen present. Jag har gjort ett litet arrangemang till min mamma som jag tänker att hon kan ha på verandan hemma. I morgon blir det middag och tårta med mamma!! 

                                 

Jag köpte fat, vita stenar, två blockljus, en fjäril (inte en riktig alltså, utan en fejk) och två små keramikrosor och satte ihop. Samtliga grejer kommer från Village. Är typ stammis på Village. Jag fullkomligt älskar den affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0