Koncentrationssvårigheter

Jag mår illa. Håller på att städa upp lite bland några rester som (*vissel* *vissel*) har råkat hamna på släp. Varför har jag inte tagit tag i dem tidigare för?? Slarvåsa. Anledningarna till att jag mår illa är:

1. Datorbordet är stökigt att jag knappt kan koncentrera mig

2. Jag har ätit en hel påse med Buzzadorgodis. Nu är jag så mätt att jag aldrig mer vill se (eller äta) godis med ett så töntigt namn som Exotic Affairs igen. Ever.

3. Jag är stressad över mina rester. Varför har jag inte bara printat ut min gamla C-uppsats och knatat iväg till tryckeriet med den för? Varför?

4. Jag har svårt att koncentrera mig. När jag inte kan det blir jag stressad. När jag blir stressad mår jag illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0