Kråkslottet

Näe. Vart just lite deppig när jag fick flashbacks från förr. Som av en ren händelse snubblade jag in på den här sidan. Och vad får jag då se (som åxå av en slump), jo att huset som jag bodde i nästan 2 år skall säljas. Jag bodde i stockholm och jobbade som barnflicka ett tag.... Nu undrar jag varför de ska sälja huset.. Undrar om de ska skilja sig? Tyvärr har jag ingen kontakt med familjen längre och ibland kan det kännas en aningen deppigt. Jag tillbringade ändå nästan all min tid med barnen i ca 2 år. Huset är gult och har den nätta utropssumman på 12,5 mille. Sen får ni själva lista ut vilket hus det rör sig om. (Jag bodde i ateljén längst upp) Synd att jag inte äger 13 mille som jag inte vet vad jag ska göra av, för i så fall hade jag lagt ett bud!


(Okej, okej, jag erkänner, det var ingen slump (men det var en grym slump att jag fick syn på kråkslottet, fatta, det är nästan ödet, som att ödet ville att jag skulle veta att villan är till salu.....) att jag snubblade in på sidan. Var tvungen att kolla om en kille som jag känner från förr jobbade kvar på företaget. Och det gör han. VD till och med. Det har gått bra för honom kan man säga..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0