kravlista

Jag skulle (VERKLIGEN) behöva ett jobb till hösten. Därför har jag satt ihop några punkter som jag tycker att jobbet "ska innefatta". Okej här är de:

♥ Mycket bra lön, inte ett öre under 50000 efter skatt ska jag ha. Hey, har man levt på CSN i fem år kan man väl få ta i lite?

♥ Man ska bara behöva jobba halvdagar men få betalt för heldagar.

♥ Jobbet ska bjuda på lunchen i en jättestor personalmatsal (så som de anställda på Google har det)

♥ Gratis barnpassning för de som har barn i ett dagis som ligger i anslutning till jobbet.

♥ Tio veckors semester varje år.

Ja det var väl ungefär alla mina krav. Så om nån har ett jobb som passar in är det bara att höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilka sköna krav... Haha

2007-05-23 @ 08:07:21
URL: http://stannatiden.blogg.se
Postat av: jennie

Hm. Lycka till Åsa. Du ska nog börja spara varenda öre du har och får den närmsta tiden, för ett jobb som lever upp till din kravprofil är jag lite tveksam till om du kommer finna inom skolväsendet. Men vad vet jag?!?

2007-05-23 @ 08:14:01
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja alltså, jag inser ju att dessa krav är (nästintill) orimliga då jag har pluggat till gymnasielärare. Men drömma kan man ju alltid...

2007-05-23 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0