Låt andra vara för fan!

Jag vet att det har skrivits många inlägg i olika bloggar om detta tidigare, men jag känner att jag bara måste få ventilera mig lite. Varför är det så många som klagar över andras bloggar hela tiden? Skriver massa hatmail och idiotiska kommentarer till bloggägaren och  uppför sig som svin i allmänhet och idioter i synnerhet. Jag fattar det inte. Vi lever i Sverige 2007. Det här landet har varit ett fritt land hur länge som helst nu! Det är bara att skita i att läsa om det inte intresserar en. Det gör jag. Självklart håller jag inte med om allt som skrivs på olika ställen, men smaken är bekant som baken, och det är väl en jävla tur det. Tänk om alla skulle gilla exakt samma saker hela tiden. Gud så tråkigt det hade vart! Låt tjejerna/killarna vara ifred bara. Läste nånstans att Linda Skugge lägger ner sin blogg nu. Hon har tröttnat på alla hatmail och liknande. Jag förstår henne. Även om jag aldrig har fått några hatmail. Det måste vara skitsvårt att inte ta åt sig när man får en massa skit kastat i ansiktet så gott som dagligen.

Till alla er som ser det som en tillfredställelse att klaga på andra: Skaffa er ett liv för fan!

Nu har jag fått avreagera mig och det känns så mycket bättre. Tänk vad bra det skulle vara om alla klagare bara växte upp och vågade bli förbannade på de som de egentligen borde rikta sin ilska emot istället för att rikta den mot intet ont anande bloggägare....

                                                  image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0