Manligt

Tack så mycket personalen på Ica MAXI!!!!!!!! Skulle köpa rakgel till mina ben så att de ska bli lena och fina till sommaren (eller ja, alltså jag brukar ha det på vintern med..). Tog en flaska i hyllan där det står rakgele för tjejer. Och nu när jag kom hem och kollade flaskan är den för MÄN. Dessutom luktar den mycket manligt. Tack för det. Varför har de blandat gele för män och kvinnor på samma hylla för? Eller så är det nån liten prao som har bestämt sig för att jävlas med alla kunder. Nu kommer jag få gå runt och lukta man om mina ben om jag inte har lust att cykla och köpa en ny flaska och det har jag INTE. Tack så jävla mycket!!!! Nästa gång ska jag kolla supernoga på flaskan.


                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0