Missnöje (och lite nöje över nya grejer)

Ibland blir jag lite ledsen (och kanske lite förbannade med) över att (behöva) bo i en stad som inte får in allt till alla butiker. Har spenderat eftermiddagen åt att leta efter ett par röda lackballerina. De finns inte någonstans. Jag vill inte ha ett par pumps, utan ett par ballerinaskor, men det verkar helt kört. De var slut på Indiska, Kappahl här i stan hade inte fått in några. Skoaffärerna hade inte heller några bra. Grrr. Men jag hittade ett par silvriga ballerinor på Indiska för endast 149 pix. Väskan är från samma ställe, 199:- och alla som är uppmärksamma kanske ser att den gula toppen är av samma modell som den cremefärgade jag köpte yesterday (129:- på VILA). 

                              

Att hitta ett par röda ballerina verkar vara mission impossible så jag tror att jag lägger ner det. Annars om det är någon som har ett par röda ballerina över i strl 38 går det bra att skicka dem till mig. Tack!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Snygga ballerinor! Finns dom i fler färger?

2007-05-30 @ 18:50:53
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja de finns i guld, vitt, gult eller grönt för tillfället. Tjejen på Indiska sa att de funnits i rött och svart med men att de var slut här, det är möjligt att de finns i den stad som du bor i!!

2007-05-30 @ 18:59:12
Postat av: Gisela

Jo jag kom på att man kan fåt tag på snygga skor på tradera.com Har hittat en hel del snygga märkesskor där till bra priser :)

2007-05-30 @ 21:50:33
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack för tipset! Har inte tänkt på att man kan shoppa fina skor där! Kommer definitivt gå in och kika runt lite på tradera!

2007-05-31 @ 07:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0