Nya grejer i garderoben

Är nyss hemkommen från stan. Det blev en längre tur än vad jag trodde. Och jag som hade tänkt hinna och röja upp lite med.. I alla fall, alltid lika trevligt att promenera på stan en lördag. Mycket folk och många man känner. Att jag dessutom hade trevligt sällskap var inte heller helt fel!! Egentligen hade jag köpstopp, men jag kunde inte motstå sakerna nedan: 

♥ Grön klänning/tunika från Gina Tricot, ett fynd, endast 149:-.

♥  Vita skor med blå prickar från Kappahls skokollektion endast 149:- åxå ett fynd. Sen om de inte håller en hel säsong spelar ingen roll eftersom priset är så bra!

♥ Nagellack från Mavala i färgen Madrid.

♥ Läppglans från Maybelline Shiny-licious i färgen vanilla cream. 


                              

(eftersom jag är en sån utmärkt fotograf är bilderna av bästa kvalitet ever!!)

Kommentarer
Postat av: jennie

Skorna är ju verkligen supersöta!! Man kanske skulle ta och slinka in lite snyggt på Kappahl... ;-)
Kramkram!

2007-05-05 @ 19:00:29
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja jag brukar inte handla på Kappahl, men deras skokollektion är helt okej och jättebra priser! Kram Kram

2007-05-06 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0