Nyfiken

Är så fruktansvärt nyfiken. Mottog detta sms:

Hej! Du får inte boka in nått den 2:e på eftermiddagen och kvällen och inte den 4:e på kvällen. Kram

Shit vad nyfiken jag är. Fick messet av Camilla. Igår pratade jag med Jenny och hon var väldigt hemlighetsfull. Vad är det mina vänner har kokat ihop? Har det nått med min examen att göra? Har det nått att göra med min födelsedag?? Åhh. Jag älskar överraskningar, men jag är grymt nyfiken av mig!!! Får väl se till att vara hemma nästa lördag för att se vad som händer!!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!! Själv sitter jag och väntar på att sambo Tomas ska komma hem så att vi kan käka lite och ha det mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0