Nyheter i garderoben

Visar en bild på tunikan (eller kortkorta klänningen) som jag inhandlade idag. Får se om jag ska ha den på fredag. Tänkte ha ett par vita stupisar till. Tycker att det ser mer "klätt" ut än med tights. Försökte att hitta ett par röda skor idag, men det gick sådär. Tänkte att det skulle vara fint till.. . Visar även dagens andra inköp. En cremefärgad topp från VILA. Valde mellan den eller en svart. Tillslut slog jag till på cremefärgat. Tänker att det kan bli snyggt i sommar. 

                                         


EFTERLYSNING: Om det är någon därute som vet vart man kan hitta ett par fina röda (lack)ballerinaskor, skriv hemskt gärna en kommentar till mig. Skulle så gärna vilja ha ett par!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Den där klänningen är så söt, visst är det MQ? Jag klämde och kände på den och speglade mig vackert i provrummet för ett tag sen, men jag höll i mina 50öringar och gick hem utan den!! :-)
Jag har ett par klacklösa röda peeptoes i lack som jag köpte på Coop Forum i våras, värsta tantskorna men skitnsygga när man som ung och snygg kvinna har dem!! De finns på bild i det här inlägget:
http://hockeyjennie.webblogg.se/1177659928_spring_is_in_the_air.html
Ha en bra kväll, jag tycker gott du kan unna dig att fira litegranna! Kramar!

2007-05-29 @ 19:47:15
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: anna

Vilka fina inköp! Jag har sett ett par jättefina röda lackballerinas på Indiska. Min syster har dem. Var värsta kapet, kostade typ 180 kr eller nåt sånt!
Jag har för mig att Kappahl också har ett par...
Hoppas att du hittar det du söker!
Kramkram till dig syrran!

2007-05-29 @ 21:16:13
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tusen tack hörrni för tipsen, ska spana in Coop, Indiska och Kappahl idag. Klänningen finns på MQ men jag köpte den i en annan butik som har samma märke. Hoppas att ni får en fin dag! Kramar

2007-05-30 @ 07:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0