Ofokuserade jag

Jag måste gå ut!  Alltså inte ut på galej utan ut i friska luften! Jag har inte varit utanför dörren sen i lördags natt när jag och Jenny rumlade hemåt. Sitter här och känner mig blek och lite illamående men jag är helt säker på att det skulle bli MYCKET bättre bara jag kommer ut en sväng. Tyvärr ser det inte ljust ut. Jonas har varit här hela förmiddagen för att vi skulle skriva det sista på vårt X-arbete, sen är vi nästan klara. Jag har varit så ofokuserad och bara suttit i en fåtölj och åjat mig medan Jonas har fått skriva Islam-resultatet själv. Dumma mig. Nu är han hemma och käkar och jag lovade att jag skulle vara mer effektiv efter att jag fått lite käk i mig och det har jag nu, så nu jävlar. Här ska det skrivas så att vi blir klara!! Jag ska vara så duktig som jag bara kan bli!! Eftermiddagsfokus till Åsa är mitt nya mantra som jag rabblar hela tiden!! Fast egentligen mår jag bara mest illa.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0