Ölandstur

Idag har Tomas och jag varit på tur på Öland. Vi hade med oss picknickkorg och satt i solen och hade det jättemysigt. Sen gick vi på en runda som Tomas hävdade att han BESTÄMT hade gått innan. Det hade han INTE visade det sig sen. Det tog oss mer än en timme att gå och då kom vi ändå inte runt utan vände och gick tillbaka. Jag hade inte direkt promenadskor på mig utan ett par ballerina. Så nu har jag (jävligt) ont i fötterna. När vi kom tillbaks till bilen var jag helt slut och ville bestämt ha en glass. Det tog oss två timmar att hitta en endast liten affär på södra Öland som har öppet precis innan semestersäsongen börjar. Tillslut fick vi stanna på OKQ8 i Mörbylånga och köpa glass. Men det har varit en jättemysig dag och det var superkul att bara få spendera tid med Tomas, det var ett tag sen sist. (tyvärr glömde vi digikameran på kalaset igår, så bilderna är inte tagna av mig, utan jag har "lånat" dem på nätet....)

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0