Önskedrömmar

Eftersom jag har jättemycket tid över och inte har nått annat för mig (läs: egentligen borde plugga skitmycket och inte alls hålla på och blogga) så har jag kollat över lite vad jag skulle vilja ha på mig på fredag. Dessa grejer skulle jag mer än gärna ta på mig på min examensdag!!

                                        
                                                 

Fast jag har tänkt mig modell kortare leggings. Tyvärr hittade jag ingen bra bild på det, men ja, ni fattar. Väskan är en önskedröm. Kommer från Jimmy Choo (för er som inte vet) och kostar endast 1470...euro på Netaporter.... Arnbanden säljs på samma sajt och är åxå önskedrömmar, kostar "endast" 70.38 euro. Men då får man ju faktiskt båda två!!Om det blir kallt skulle jag kunna tänka mig en skinnjacka eller en svart kofta. Om det är någon som har lite pengar över och som känner att det här skulle jag väldigt gärna vilja ge Åsa, skriv en kommentar så hör jag av mig med adress så att du/ni vet vart du/ni ska skicka grejerna!

Kommentarer
Postat av: pola

haha det var ju ganska billigt önske tänkandet! Mina kostar si så där 4500(euro) och fina 10 000kr. och så har man inte ens fåt besked om jobb än. DET kallas plågsam önsketänkadet!

2007-05-28 @ 21:34:18
URL: http://pola.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja alla tänker vi ju olika... Personligen tycker inte jag att det är särskilt billigt med en väska för över 1000 euro, men allting är ju relativt.

2007-05-29 @ 07:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0