Ordf. Åsa

Jaha, då kan man titulera sig själv som ordförande Åsa då. Jag gick ut stenhårt redan på första mötet (som vi hade igår efter stämman) och beslutade hej vilt genom att slå ordförandeklubban hårt i bordet varje gång JAG ville säga nått. Hallå!! Jag är ordförande nu. Alla måste lyssna på mig. Näe, jag skojar bara. Jag blev faktiskt lite skraj. Det ligger numera på min lott att ringa runt till banker då vi ska placera om ett lån. Och moi ska ringa runt och kolla vart de har den bästa räntan. Shit. Jag kan inget om sånt. Men jag får väl lära mig...

Och idag! Uppe supertidigt för att dra iväg till datasalarna på skolan. Idag ska jag inte ha mailat fel arbete till mig själv. Nu jävlar. Här ska skrivas!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis kvinna, vad duktig du är!! Det löser sig säkert med bankerna, annars får du se snygg och korkad ut så förklarar de...
Lycka till i biblan idag!! Kramar!

2007-05-24 @ 08:02:07
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Thanx!! Jag hoppas på en snygg bankman och hjälpsam bankman när jag ska lägga om lånen!! Kram

2007-05-24 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0