På väg hem....

Får väl nästan be om ursäkt för mitt arga inlägg tidigare. Men det är bara det att vissa grejer gör mig förbannad, och det var en av dem just då, så jag kände att jag var tvungen att avreagera mig!! I alla fall. Har just beställt en topp och en kjol från HM. (Varför?? För att jag behöver dem såklart! Vad annars???) 

                                                         

Tänkte att de skulle passa ihop i sommar, fall jag råkar komma utanför dörren på jobbet nånting alls. Ska jobba åtta veckor i sommar, men jag känner på mig att det kan bli mer. Men det är lika bra. I augusti är jag mellan två jobb (ni kan kalla mig arbetslös) om jag inte hittar nått jobb. Shit vilken ångest jag har för det. Varför skulle jag börja tänka på det för?????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0