provopponering och dålig film

Godmorgon! Idag ska jag iväg på nått kul! Ska luncha med några gamla kursare. Vi är ett gäng tjejer som försöker att ses så där varannan månad och käka lunch eller ta en fika. Det brukar vara så roligt att ses och skvallra lite om vad som händer i våra liv, jobb, resor och så vidare. Men innan dess ska Jonas och jag sätta oss och kolla igenom ett par arbeten en sista gång innan provopponeringen i eftermiddag. Det känns så onödigt för oss. Vi har opponerat ett antal gånger eftersom både jag och Jonas har skrivit X antal uppsatser tidigare. Men de som är i vår grupp har som mest skrivit en 2-poängsuppsats (!) så det är för deras skull. Vi får väl ställa upp och visa hur det ska gå till ;-)

Btw, filmen igår var inte särskilt bra. Vi såg Beck - Gamen men den var ganska seg. Annars så har Tomas och jag en allvarlig hang up på svenska kriminalfilmer. Men den här var inte särskilt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0