Senilkärrningen

It´s me. Japp så är det. Jag är redan hemma igen. Skulle ju till biblan och fixa massa idag. Hrm.. Tydligen mailade jag iväg fel arbete som jag skulle fixa med så det blev ingenting gjort. Det var bara att sätta sig på cykeln och åka hem igen. Snacka om antiklimax. Så nu sitter jag här. Inne. Och ute är det superfint väder. Nu måste jag sitta och glo på min egna dator hela dagen och sitta hemma och fixa istället för att kolla på massa (flashigt) folk. Typiskt. För jag orkar verkligen inte cykla tillbaka till skolan igen. Nej, det är alldeles för jobbigt.


                                         

Dessutom måste jag öva mig inför ikväll då jag ska övertyga så många som möjligt om att det bästa för dom är att ha mig som ordförande i föreningen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0