Smärta

Könsord, vad ont jag har i magen. (eftersom jag är en vuxen och mogen kvinna slänger jag mig inte med olämpliga ord, men idag har jag sån fruktansvärd smärta att jag bara måste skriva könsord). Gud, tänker alla nu, ska den där bruden aldrig sluta klaga, blir människan ALDRIG nöjd???? Jo, för tänk för att hon blir det, men idag har jag ONT med stora bokstäver. Fucking mensvärk så det känns som att magen ska spricka snart. Jag tror jag måste gå och lägga mig igen faktiskt och inte gå upp mer idag. Ser ändå inget kul ut med en mage som ser ut som en luftballong! Det enda jag känner för att ha på mig idag är en jerseykjol för den sitter inte åt nånstans. Vi får se om jag överlever dagen......Aj..aj....aj....AJ!


Kommentarer
Postat av: anna

Stackars stackars dig! Usch, det är verkligen jättehemskt när man har så där ont i magen. Det känns nästan som om man skulle kunna tänka sig att byta kön och bli kille för en vecka för att slippa smärtan. Hoppas att du känner dig lite bättre iaf!
Kul att du blev glad över syster-förfrågan! Klart jag ställer upp!
Kramkram!

2007-05-22 @ 11:29:11
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja det är nästan så att jag funderar på att byta kön och bli kille för en vecka så jag slipper smärtan. Men nu har jag knaprat Ipren hela morgonen och det börjar släppa så smått.. Kramkram

2007-05-22 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0