Soligt

Idag är det med största sannolikhet årets absolut varmaste dag hittills. Det uppmärksammade INTE jag när jag gick hemifrån utan tog på mig jeans och en kortärmad skjorttunika. Ehh.. Det var liiite varmt. Jag höll typ på att svettas ihjäl. Men men, jag var tvungen att gå på stan för att se om jag hittade nått till kära mor. Det gjorde jag. Ska fixa ett arrangemang till mamma. Foto kanske kommer senare. Köpte även ett par bruna haremsbyxor från JC. Brukar inte handla där, men jag fastade för byxorna, otroligt sköna. Köpte även solpudret på MUS så nu ska det glänsas i sommar.


Snar kommer lille vän hit. Undar vad vi ska hitta på. Jag tror det blir en promenad och sen glass. Inte till lille vän, men till mig i alla fall!!

                          Ha en fortsatt underbar fredageftermiddag i solskenet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0