Sömnproblem och frågor från släkten

Usch! Idag är det en depp-dag. I går på släktkalaset frågade verkligen ALLA hur det går med jobb och liknande.

"Åhh..När är det nu du slutar? Jasså, jaha....Men hur ser det ut på jobbmarknaden då?"

"Va...Inte ska du deppa... Du ska se att det dyker upp nått jobb!!!"

"Jamen så är det ju för alla idag, man får gå på vick ett par år innan man får ett jobb..."

"Det löser sig, ta en dag i taget så kommer det att ordna sig!!"

Näe...Fy fan. Jag är så trött på ovanstående kommentarer. Jag är åxå trött för att jag aldrig kan sova. På nätterna ligger jag och tänker och undrar vad det ska bli av mig nu när jag blir stor och slutar skolan. Vilket liv kommer jag att få?? Har inte lust att gå på vick i 20 år innan jag får ett fast jobb lagom tills jag blir pensio. Det spelar ingen roll hur trött jag är när jag ska gå och lägga mig. När jag ska somna så går det bara inte. Jag har testat allt. Räkna får, inte dricka kaffe, avslappningsövningar, titta på TV i sovrummet och försöka somna, ha det svinkallt (fast då håller jag på att frysa ihjäl).....Inga knep fungerar. Jag har haft det såhär ganska länge nu och börjar tröttna. Vad ska jag göra? Tips mot sömnproblem mottages tacksamt!!

En mycket trött Åsa ska se om hon kan fixa nån riktig energibomb till lunch så att eftermiddagsfokuset infinner sig.....

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag sitter och söker jobb idag och jag börjar ju grina var och varannan sekund alltså... Men jag tror (måste tro??) att det kommer att lösa sig. Förr eller senare.

Hoppas deppen försvinner snart och att du får en bra dag i alla fall!! Peppkramar!

2007-05-02 @ 11:48:26
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0