Sugen på nytt..

Hrm... Det var faktiskt ett tag sen jag bloggade om make-up (om inte inlägget från igår med mina läppglans räknas). Därför tänkte jag göra det nu! Det finns ett par saker som jag är väldigt sugen på just nu. Det är bland annat ett nytt solpuder. I år tror jag att jag kommer att testa det här från Makeupstore.

                                                 

Är åxå sugen på att prova de nya Easy Bronzerservetterna från samma ställe. Verkar som en bra och smart uppfinning! (och ja, jag vet att det har funnits innan, servetter alltså. Men i alla fall).

                                              

Jag vet att jag inte borde, men jag är så fruktansvärt sugen på ett nytt läppglans att jag tror att det här måste få följa med mig hem nästa gång jag är på stan... (typ i morgon för det är hög tid att fixa en morsdagspresent till mamma)

                                             

En annan "grej" som jag hört att det pratas/skrivs om är midsummerparfymen från Fleur de santé. Jag har ingen aning om fall den luktar gott. Och priset känns lite väl lågt för att det ska vara en kvaliteparfym, men det känns ändå som att jag måste testa. Dessutom kunde man skicka efter ett helt paket med grejer ganska billigt....

                                            





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0