Tidig söndagmorgon

Idag är jag så utvilad. Det känns helt underbart. Kvällen igår spenderades i soffan tittandes på The Holiday med bla Cameron Diaz och Kate Winslet. Jag tyckte att filmen var jättebra. Tomas tyckte att den var......en typisk girlmovie. Men men, det var jag som hyrde alltså fick jag välja!!!

Idag var jag uppe supertidigt (halvåtta) och tog en powerwalk på över en timma. Det var väldigt spännande att promenera så tidigt en söndagmorgon och jag räknade till att jag fick se hela tre flickor och en pojke som uppenbarligen haft bortamatch i natt, (dock inte tillsammans, utan jag såg dem på olika ställen...) för det är INTE okej att promenera kl åtta på morgonen iförd en kort kjol, ett linne, skinnjacka och pumps! På vägen hem gick jag förbi ett bageri och köpte nybakta frallor som Tomas och jag käkat till frukost.

I eftermiddag bär det av hem till mamma och kompani, men först måste vi fixa nått till Tomas mamma. Ute i god tid som vanligt...........


                                        Ha en fin söndag i den härliga solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0