Tyskungen

Det har inte hunnits med att läsas så många böcker på sista tiden, men jag har i alla fall hunnit med en. Tyskungen av Camilla Läckberg. Den var så bra. De som är Läckberg-fans precis som jag kommer inte att bli besvikna. Jag fullkomligt älskar hennes böcker och väntar redan på nästa.... Att läsa om Erika och Patrik och alla andra känns som att läsa om några som man känner... Ska bli spännande att se hur böckerna blir som serie. (kommer på SVT 1 under hösten tror jag..) Rekommenderas varmt som en skön bok att läsa på stranden i sommar för alla som är lediga....

Jag ger Tyskungen av Camilla Läckberg: ÅÅÅÅÅ


                                                           

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!

Alltså....Du kanske förgyllde min dag nu. Jag hade ingen aning om att Läckbergs böcker ska bli serier! Hennes böcker hör även till mina favvisar! Men det behövde jag väl knappast säga eftersom du och jag brukar tycka lika om typ allt!

Hoppas att du får världens bästa helg!
Kramkram!

2007-05-17 @ 11:07:57
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åhh! Visst är det kul att de ska bli serier!! Vi tänker ju så grymt lika! Det är helt otroligt!
Kramis till dig!

2007-05-17 @ 12:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0