Urladdning

Åhhh...Just nu känns det som att "all luft gått ur mig". Jag har ont i huvudet och det känns som att kroppen haft nån form av urladdning. Det gick relativt bra på opponeringen. Lite grejer som vi måste ändra på. Nått stavfel och i en mening hade vi "missat" ett ord. Sen hade vår examinator en och annan grej att "klaga" på, men jag tog det inte jättehårt den här gången. Tyvärr dök vår handledare aldrig upp. Examinatorn försökte att ringa henne, men hon svarade inte. Hon hade lovat att komma så det var verkligen dålig stil tycker jag. Hon skulle ju åxå varit där så att hon skulle kunnat "försvara" hennes guidning av vårt arbete. Men men.. Får väl se vad hon har för ursäkt.

Efter opponeringen var jag på stan en sväng. Försökte hitta nått till fredag och det, mina vänner, var inte det lättaste. Jag hittade en tunika i vitt med "prickar" på. Bild kommer nog. Men jag måste prova den med mina vita stuprör innan jag bestämmer mig om jag ska ha den eller nått annat. Jonas ska ha kostym och jag känner att jag måste matcha upp det eftersom vi nog kommer sitta bredvid varandra i kyrkan.

Nu ska jag gå och käka innan jag svimmar av hunger.....

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag blir alltid så där efter en tenta eller något viktigt, heeelt slut. Då åker jag typ hem och grinar en skvätt bara för jag är så trött. Jag är världens sämsta tentafirare...
Vad roligt att det gick så bra för er, några små stavfel är ju en baggis att fixa till!! KRAM!!

2007-05-29 @ 19:41:10
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Jag vet verkligen hur det känns. Efter en tenta har alla i klassen velat fira, jag har typ velat gå hem och lägga mig med världens huvudvärk och värsta tröttheten i hela kroppen. Tack, det känns skönt att det gick hyfsat bra!! Kram kram

2007-05-30 @ 07:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0