Utvilad

Godmorgon!
Äntligen, vaknade pigg och utvilad idag och det känns så himla bra. Efter flera nätters sömnlöshet har jag varit nästintill utmattad av trötthet. Men så i natt fick jag sova ostört (Tomas är borta över helgen) så jag hade hela sängen för mig själv och ingen så "råkade" stöta till mig i sömnen.

Ska till city med kompis Jenny om någon timme. Får se om jag hittar nått fint att ha på mig i kväll...

Btw, igår såg jag en sjukt rolig film. En äkta high school-movie, men vaddå, den var bra ändå. John Tucker Must Die. Åhh jag skrattade så att jag höll på att dö i min ensamhet. Helt klart en lättsam film som piggar upp vilken fredagkväll som helst!!

                              

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Maud!

Skratta på du! Ett gott skratt förlänger livet. Det ordspråket är verkligen SANT!! Nu heter du officellt Maud på bloggis. Men jag lovar, det är bara för ett litet tag. Jag kom och tänka på din story igårkväll när jag stod och diskade och började fnissa för mig själv. Det var verkligen gårdagens roligaste!

Ha en lovely dag och partykväll!

Kramkram!

2007-05-05 @ 10:07:40
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Alltid roligt att man kan glädja nån. Bernt hälsar.. Kram från Maud

2007-05-05 @ 10:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0