Världsbäst i smitning

Jag är nog världsbäst i att smita undan från plugg. Shit vad jag är trött på detta nu alltså. Fem år börjar ta ut sin rätt. Idag när jag borde ägnat tiden åt att studera har jag istället gjort följande:

ο pratat med en klasskompis jag träffade på biblan i typ en timma

ο bäddat rent med nya lakan i sängen

ο dammsugit

ο ätit en liten glass

ο räknat några av de läppglans jag kunde hitta i olika väskor för att se om det är motiverat att få inhandla ett nytt snart. (ehh tyvärr är det nog inte det, jag får nöja mig med dem jag har...)

ο kollat på ett inspelat program som jag bara var TVUNGEN att se idag på morgonen

ο tvättat

ο smsat och pratat i telefon med vänner

                                            

(några av de läppglans jag hittade som låg och skräpade i olika väskor istället för att pryda mina läppar!!!!)

Kommentarer
Postat av: Becca

oj det var minsann en gedigen liten samling du har där! Slår mig med han den där Råger sattsejja =P

2007-05-23 @ 16:59:01
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja..det blev ganska många när jag la dem i en hög. Annars brukar de ligga och skräpa lite här och där och då upplevs de inte som så många....

2007-05-23 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0