Varning för pensios med string

Jobb. Jobb. Jobb. Men nu har jag (vi) slutat för den här veckan. Så skönt. Nu väntar en rolig helg med citytur med kompis Jenny och utgång i morgon kväll. Den sista av tre 80-talskvällar som varit under våren på ett ställe precis där jag bor. Det är jättebra för det är typ krypavstånd hem! 
 
Har även hunnit med att handla. Fan vad det är tråkigt. Hur kan två personer (Tomas & jag) äta så mycket. Tycker att vi handlar jämt, fast ändå äter vi bara middag hemma... I affären såg jag nått äckligt. En äldre kvinna (typ 65) gick runt och handlade i en "klänning" som mer såg ut som ett T-shirtnattlinne. Färg: Vit. Status: Mycket genomskinlig. Till följd av detta såg man hennes svarta STRING-trosor under. Ja! Det är sant! Tanten hade string fastän hon var långt över 50! Jag såg även hur andra tanter i affären viskade och nästan pekade på henne och liksom åxå tyckte att det var det äckligaste de sätt på länge. Om man nu så hemskt gärna vill ha en stringtrosa på sig oavsett vilken ålder man har, kan man väl ändå försöka att göra så mycket som möjligt för att det INTE ska synas!?!?! Jag ville nästan gå fram till damen och berätta för henne hur "inte så fint" det såg ut. Men jag höll mig och styrde min kundvagn vidare mot grönsaksdiskarna istället...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!

Vad duktig du är som jobbar och kämpar. Det är ordning på dig! Tänk vad mycket fint du kommer att kunna shoppa!

må så gott!

Kramkram!

2007-05-04 @ 17:20:58
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Anna

Skumt! Jag skrev ett inlägg till dig men det verkar ha försvunnit! Jag skrev iaf nåt i stil med att jag tycker att du är duktig som kämpar och jobbar. Du kan du!

ha nu en superhelg! jag väntar med spänning på updates om lördagen!

Kramkram!

2007-05-04 @ 17:50:17
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åhh! Tack! Jag tror att det är så att mina kommentarer spökar idag. De verkar leva sitt eget liv! Lovar att komma med en liten berättelse om min lördag! kram kram!!

2007-05-04 @ 17:56:01
Postat av: jennie

Eeeeuuuuwwww!!!!

2007-05-05 @ 09:29:18
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0