Listad

Fick en lista mailad till mig från bästa Natalie. Här är mina svar på listan....

* Tre jobb jag haft i mitt liv*
Barnflicka, Butiksbiträde, Kundserviceagent 

*Tre platser där jag har bott*
Lindsdal, Stockholm, Bragegatan   

*Tre serier jag gillar att se på tv*
 Desperate Housewives, Bonde söker fru, Ugly Betty 

*Tre platser där jag semestrat*
London, Cypern, Svenska fjällen every year  

*Tre av mina favoriträtter*
Tacos, Farmors fläskfilé, Hemmagjord pizza med parmaskinka o mozzarella

*Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu*
 I solen, på ett spa eller i en storstad och spendera mkt pengar 

*Tre personer som jag tror kommer att svara på detta mail*
Lite svårt att säga eftersom jag publicerar den i bloggen, men feel free to svara på frågorna i kommentarsfältet. Förhoppningsvis är det någon som gör det ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0