Utmaning

Jag har blivit utmanad av Gisela, så det är väl bara att anta utmaningen och sätta igång. Nu får ni veta åtta saker om mig....


Regler:
Den som blir utmanad skriver ett blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer!!

1. Jag är sjukt besatt av skor. Antalet vågar jag inte tänka på, men det är i det närmaste tresiffrigt...

2. Jag har skithett temperament och kan bli arg för skitlite. Särskilt på min stackars sambo som oftast är i vägen för min ilska.

3. En av mina tyngsta laster är coca-cola light. Jag har försökt att dra ner på mitt intag per dag, men det är jävligt svårt. Blir kanske 4 liter i veckan. Minst.

4. Jag har varit otrogen en endaste gång i mitt liv. Det var när jag gick på gymnasiet. Mot världens snällaste kille dessutom. Det kommer jag ALDRIG att göra om, och jag skäms skitmycket än idag för det jag gjorde mot honom. Förlåt!

5. Ibland gömmer jag nya inköp för min sambo, sen när jag plockar fram dem säger jag att jag har haft dem skitlänge!!!

6. Jag älskar smågodis. Det ska vara lösgodis och det ska vara från Coops lösgodisavdelning. Karamellkungen går fetbort. De har inget gott godis.

7. Jag brukar röka cigaretter ibland när jag får lust, mest när jag är på partaj. Det är inget jag är stolt över och det är nått jag försökt sluta med, men det är inte jättelätt. Fast för nått år sen höll jag uppe skitlänge.

8. Jag backade in i en betonggris en gång med pappas bil, senså skyllde jag bucklan på min lillebror och sa att han skjutit en bandyboll i bilen......

Okej tjejer, jag utmanar Becca och Sofie!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0