Åsa väljer - en vanlig onsdag i september...

Är hemma efter en dag på jobbet. Jag var så jäkla grymt hungrig när jag kom hem att jag allvarligt trodde att jag skulle dö, eller i alla fall svimma lite, men nu har jag käkat och det känns mycket bättre. Var tvungen att uträtta några ärenden på vägen hem med, så det tog lite längre tid än vanligt att komma hem...

Har surfat runt lite och hittat massor med snyggt som jag vill haaaaa!!! Bjuder på några bilder:

                          

Topp, väst, polo och väska från HM. Men, jag säger men, jag vet inte om jag är redo för en rosa väska i höst. Modellen däremot gillar jag skarpt eftersom den påminner om Bayswatern.. Synd att den inte finns i svart för då hade jag inte tvekat, hade köpt den med en gång!!!!!!


                        

Kofta och rutig tunika från Lindex. Gillar den grå färgen på koftan. Annars är jag ju mest för svarta koftor. Det är liksom min grej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0