Besvikelser på namnsdagen

                                        image337


Usch! Igår var en deprimerande kväll. Blev besviken på en som jag trodde att jag kunde lita på. Tydligen inte. Fan vad sånt känns trist. Särskilt om det är någon i ens närhet. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men jag känner ändå att jag måste ta tag i det. En sak som jag tidigare inte reflekterat över och som nu blivit till en skitstor grej. Det hela känns bara löjligt och trist...  Ähhh... nu får jag ta och rycka upp mig, jag kan inte deppa hela dagen för 



            Idag är det min namnsdag!! Grattis på namnsdagen Åsa!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Gå inte omkring med saker inom dig, blir aldrig bra när det väl exploderar. Det kan vara lite jobbigt att ta tag i vissa saker men i slutänden så känns det alltid skönare...
Grattis på namnsdagen...
KRAM o lycka till!!

2007-09-12 @ 08:13:56
Postat av: Jenny

Grattis på namnsdagen! Ta itu med det så du mår bättre! Kraaam!

2007-09-12 @ 10:03:01
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh!! Tack vad snälla ni är. Ja jag ska verkligen ta tag i detta.. Men ibland känns allt så jäkla jobbigt!! Många kramar från mig!!

2007-09-12 @ 10:09:35
Postat av: Becca

Congratz på namnsdagen gummsi!!!
Kramar!

2007-09-12 @ 18:02:24
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Thanx!! Stor kram

2007-09-12 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0