Bio + rensning


                 image350


Idag är jag ledig L.E.D.I.G!! (och imorgon med faktiskt) Vilken jäkla lyx. Skitsamma sen att jag jobbar hela helgen. Det känns i alla fall bra att vara ledig de här två dagarna!!

Ikväll har jag en biodejt. Vi ska gå och se Underbar och älskad av alla. Har längtat efter att se den och jag vet att jag är skitsen och att den typ har gått på bio hur länge som helst nu, men det har inte blivit av. Det är inte direkt en sån film som jag skulle släpa med Tomas på. Det är inte heller en sån film som Tomas skulle vilja bli ivägsläpad på!!

Tänkte även ängna (hur fan stavas det??) dagen åt lite rensning i garderoben samt städ av garderoben för det behövs VERKLIGEN. Just nu råder ett oordnat kaos. I vanliga fall brukar det råda ett ordnat kaos, men inte nu. Nu ser det för jävligt ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0