Doftar gott

Är det nån som vart på IKEA nyligen? Där har det kommit in doftljus med lakritsdoft, och herre vad gott de luktar. Jag tror jag svimmar. De är helt underbara. Sist Jennypenny och jag var på det stora möbelvaruhuset var de slut, men igår, när jag var där med Tomas, då hade de fått in dem. De luktar så grymt gott att jag knappt kan beskriva. Jag får minnen av nån lakritsglass som fanns när jag var en liten knodd. Glassen var väl sådär, men lukten av den var helt underbar. Spring och köp nästa gång ni ska förbi IKEA för jag garanterar att dessa är de doftljus som luktar godast. Ever.

                               image369
Tyvärr hittade jag ingen bild på lakritsljusen, dessa tror jag luktar typ kaffe eller nått, men de är från samma serie, som heter Tindra. lakritsljusen är i svart, grått och vitt och ligger förpackade tre och tre och kostar 49:-

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vill bara saga att jag aaalskar din blogg! Bor och jopbbar i Skottland for tillfallet och hittade din blogg for nagra dagar sen, har redan last alla dina blog inlagg tillbaka till juni!! Fortsatt blogga, det far mina arbetsdagar att ga snabbare!!
kram

2007-09-30 @ 22:03:47
Postat av: Åsa

Nämen åhhh!! Så glad jag blir!! Jennifer - du har gjort min dag!! Många kramar till dig!!

2007-10-01 @ 07:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0