Efterlysning - rosa klänningen

Jag tror jag blir galen!!! (eller ja, så allvarligt kanske det inte är, men nästan..) I Senaste numret av VR finns det en rosa klänning från HMsidan 42 för 398 kr. JAG HITTAR INTE DEN PÅ HMs HEMSIDA!!!!! Och jag ska bara ha den. Jag ser framför mig hur jag kommer gående i den, ett par svarta strumpbyxor/tights, mina nya svarta stövlar (som jag inte köpt än, men vaddå, man kan ju alltid drömma om att hitta den perfekta stöveln) och en svart kofta över. Men nu är det så, mina vänner, att jag har minsann bevakat HMs hemsida som en hök (hur dom nu bevakar vet jag inte, men det känns som att hökar spanar desperat) typ varje dag sen jag införskaffade tidningen. Men nej, ingen klänning så långt ögat kan nå. Ni kan nästan kalla mig besatt nu. Jag vet att det är skitlöjligt, men jag bara Måste. Ha. Den. Här. Klänningen. Tyvärr har jag ingen bild på den, men alla som har tidningen, slå upp sidan 42, spana på den, och hjälp mig sen att leta.

Om någon skulle hitta den här åt mig skulle jag bli väldigt, väldigt VÄLDIGT tacksam!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny G

HITTAT DEN!!!
Finns under Nyheter, "sida" 3 på hemsidan...
GOOD LUCK!!!

2007-09-26 @ 22:41:20
Postat av: Åsa

Nämen åhh!! Gulle dig!! Går in på Hms hemsida direkt för att spana!! Kramar

2007-09-27 @ 08:00:01
Postat av: Anonym

Var det den?? Kram...

2007-09-28 @ 14:04:54
Postat av: Åsa

nej det var inte den... Den jag letar efter är utan armar... Har kollat i butiken med, men jag har inte hittade den där heller....

2007-09-30 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0