En liten lista

Godmorgon!! Minglet igår gick bra. Det var inte sååå många grejer som fick följa med hem. Endast ett litet läppstift (har inte använt läppstift på år och da men Jenny inspirerade mig till att köpa ett) och ett genomskinligt lipgloss köpte jag...

Fick denna lilla lista mailad till mig. Tänkte att jag kunde svara på den här i bloggen....

1. Ditt namn:
Åsa

2. Ditt gangsternamn (De tre första bokstäverna i ditt riktiga namn, plus izzle):
Åsaizzle (haha, inte så kul faktiskt...)

3. Ditt detektivnamn: (Favoritfärg och favoritdjur, på engelska):
 Black Dog (om jag måste välja ett djur, annars är jag inte särskilt förtjust i dem....)

4. Ditt såpoperanamn: (Ditt mellannamn och gatunamnet, där du bor):
Birgitta Brage

5. Ditt Star Wars-namn: (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första bokstäverna i ditt förstanamn, de tre första bokstäverna av din mamms förstanamn):
Jonåsbir

6. Ditt superhjältenamn: (Din andra favoritfärg, på engelska och din favoritdricka):
Pink cola (light, men det känns lite töntigt att ha med....)

7. Ditt vittnesskyddsnamn: (Din mammas mellannamn):
Elisabeth

8. Ditt gothnamn: (Black, och namnet på ett av dina husdjur):
- Black Pontus (ehh...okej, kan jag rå för att Tomas lilla pippi är döpt till Pontus??)
 
Hihi... vad fånigt det blev. Ingen jag känner som har några coola namn. Inte jag heller. Uppenbart ska man inte heta Åsa för att det ska bli nått coolt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0